BACK

Wsparcie biznesowe

Klienci, którzy chcą zagwarantować sobie bezpieczeństwo bieżącej eksploatacji systemu oraz zapewnić jego planowy rozwój, powinni skorzystać z pomocy dedykowanego zespołu konsultantów. SID posiada ponad 15-letnie doświadczenie w rozwiązywaniu problemów systemu SAP.

Oferujemy bardzo szeroki wachlarz usług, począwszy od audytu systemu Klienta, poprzez bieżącą pomoc w rozwiązywaniu problemów i utrzymaniu systemu, a kończąc na jego rozwoju zgodnie z oczekiwaniami klienta oraz wdrażaniu nowych rozwiązań zaprojektowanych przez konsultantów SID.

Jesteśmy elastyczni, dostosowujemy się do bieżących potrzeb klienta, w szczególnych przypadkach oferujemy pomoc całodobową.
Do obsługi zgłoszeń utworzyliśmy pojedynczy punkt kontaktu (SID Helpdesk), niezależnie od rodzaju problemu. Jego funkcjonowanie jest regulowane certyfikatem zgodnością z normą ISO 9001:2008, a o jej przestrzeganie dba dedykowany administrator.