BACK
6 grudnia 2017

Nowa identyfikacja wizualna i logo SID

Nowe logo SID

Zmiany w identyfikacji wizualnej. Sukces. Innowacje. Doświadczenie

 

Odświeżenie logotypu, nadanie nowoczesnego charakteru, osiągnięcie spójności nawiązuje zarówno do strategii firmy jak i doświadczeń organizacji korzystających z kompleksowych rozwiązań informatycznych, usług integracyjnych oraz doradczych. Zmiany odzwierciedlają zdobywanie kolejnych poziomów rozwoju SID, jej pracowników oraz Klientów, którzy realizują swoje strategie dzięki wdrożonym rozwiązaniom IT.

„W tym roku obchodziliśmy nie tylko dziesiątą rocznicę istnienia firmy, ale również wdrożyliśmy wiele ciekawych, inspirujących i pionierskich projektów. Kolejne wyzwania osadziły nas w wytyczonej drodze rozwoju, którą podążamy jako nieliczni na rynku.” – komentuje Radosław Frańczak, Prezes Zarządu SID.

Aktualna identyfikacja wizualna wprowadza nowe odcienie koloru pomarańczowego, a czerń zastąpiono antracytem. Rewitalizacja, także w typografii, nadała lekkości i biznesowej elegancji.

„Punktem wyjścia do zmian było rozwinięcie nazwy firmy – Sukces. Innowacje. Doświadczenie, które stanowią podstawę przy realizacji niemal każdego projektu. Odświeżenie, nadanie dynamiki i osiągnięcie spójności wizerunku z oferowanymi najnowszymi technologiami to naturalna konsekwencja powyższej idei” – dodaje Anna Stankowska-Pakuła, Marketing Manager odpowiedzialna za komunikacje marki.